Najczęściej zadawane pytania Haier Ac092mdera

Najczęściej zadawane pytania na temat Haier AC092Mdera dotyczą jego funkcji, jakości, wydajności i ogólnej wytrzymałości. Klienci zazwyczaj pytają o to, czy jest wygodny w użyciu, czy jest wyposażony w dodatkowe funkcje, jakie są jego zalety i wady, jak długo trwa jego żywotność i jak dobrze sobie radzi z konkretnymi zadaniami. Klienci często pytają również o to, jakie są dostępne opcje instalacji, jakie są opcje obsługi i jakie są dostępne opcje serwisowe.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Haier Ac092mdera

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

    • #1

    Formy Życia

    1. Jak zacząć z formami życia?
    2. Budynki Form Życia
    3. Technologie Form Życia
    4. Wzory dla Form ŻyciaArtefakty

    Poniższe FAQ jest pracą dwóch członków teamu (Nelliel i Mel) z Hiszpanii z modyfikacjami polskiego i francuskiego teamu.

    Chciałabym podziękować za udostępnienie tematu by móc zaprezentować go w naszej społeczności.

    Wszystko co poniżej pochodzi od nich, ja jedynie przetłumaczyłam wszystko na język polski.

  • #2
  • Jak zacząć z formami życia?

    Najpierw musisz zbudować zaplecze górnicze i badawcze. Będziesz potrzebował surowców i, w niektórych przypadkach, energii, aby móc osiągnąć poziomy wymagane do rozpoczęcia gry.
    Choć pierwsze poziomy są tanie, to z czasem stają się coraz droższe.

    Kilka ważnych informacji:

  • Każda rasa posiada 12 budynków i 18 technologii. Technologie są podzielone na poziomy: P1, P2, P3 po 6 technologii w każdej z nich, co daje łącznie 18.
  • Technologie dotyczą całego konta. A budynki dotyczą tylko planety, na której się znajdujesz.
  • Możesz mieć tylko jedną aktywną rasę na planecie w tym samym czasie.
  • Populacja i żywność są bardzo ważne, ponieważ niektóre budynki lub badania wymagają pewnej ilości populacji do ewolucji.
  • Każda rasa ma inne tempo wzrostu.
  • Kiedy rozpoczynasz grę na uniwersum, mamy dostępną rasę ludzką i będziesz musiał rozwinąć tę rasę, aby móc badać inne rasy.

    Pierwszym krokiem jest podniesienie budynku populacji (Sektor mieszkaniowy) do poziomu 21 oraz żywności (Farma biosfery) do poziomu 22. Aby odblokować budynek (Centrum Badań).

    Dzięki pierwszemu poziomowi centrum badawczego, będziesz miał dostęp do drzewa technologicznego rasy ludzkiej.
    Pojawi się ona tym razem z białą kłódką zamiast pola kreskowanego. Dzięki Centrum Badań będziesz mógł odblokować technologie P1.
    Tutaj potrzebna jest określona ilość ludności, pierwszy poziom to 200 000, drugi 300 000, trzeci 400 000, czwarty 500 000, piąty 750 000 i szósty 1 000 000. com/9jvqg1R. png" alt="9jvqg1R. png"/>

    Tutaj mamy już budynki na poziomie 200 tys. mieszkańców. Ale musimy wziąć pod uwagę, że populacja rośnie w pewnym tempie (tempo wzrostu na ekranie wynosi tutaj 3, 578 człowieka na sekundę), będzie się zwiększać w miarę wchodzenia na poziom sektora mieszkaniowego (a później o inne budynki). Gdy populacja osiągnie 200 000, blokada na drzewie technologicznym zostanie zdjęta i pojawi się ciemna przestrzeń, a my będziemy mogli wybrać technologię. W tym przypadku możemy wybrać Międzygalaktycznych Posłańców.

    Od 1 poziomu tej technologii możemy wyszukiwać inne rasy.
    Wysłanie statku badawczego będzie kosztowało 5000 metalu, 1000 kryształu i 500 deuteru.
    Liczba misji będzie ograniczona przez ilość surowców, które masz do dyspozycji oraz przez dostępne sloty floty. com/A3KCf4D. png" alt="A3KCf4D. png"/>

    Następnie możesz przejść do widoku Galaktyki i gdzie znajdziesz ikonę DNA.
    Współrzędne w kolorze fioletowym to te, które możesz zbadać.
    A na szaro to współrzędne, które już zbadałeś i które zostaną reaktywowane po 7 dniach.

    Wybierz współrzędną, a zostanie wyświetlony tekst potwierdzenia. Kliknij tak i statek zostanie wysłany. com/FcWNwxv. png" alt="FcWNwxv. png"/>

    Pamiętaj, że im dalej wysyłasz statki, tym więcej czasu zajmie im dotarcie tam i z powrotem.

    Gdy statek dotrze do celu, to raport z misji pojawi się w zakładce wiadomości z ekspedycji. Jeśli statek znajdzie formę życia, pojawi się jej zdjęcie i opis. A jeśli nic tam nie znajdzie, to pojawi się tekst jak wtedy, gdy ekspedycje nic nie zgłaszają. Jeśli rasa, którą znajdziesz nie jest pierwszą odkrytą rasą to spotkanie z nią doda doświadczenie dla tej rasy. com/7V2ldoA. png" alt="7V2ldoA. png"/>

  • #3
  • Budynki Form Życia

  • Jak widać wcześniej, mamy 12 budynków dla każdej rasy. Budynki wpływają tylko na planetę, na której się znajdują.
  • Nie mają one wpływu na księżyc.
  • Budynki P2 i P3 oprócz surowców mają też wymogi populacji.
  • Ludzie

    Sektor mieszkaniowy
    Farma Biosfery
    Centrum Badań
    Akademia Nauk
    Centrum NeurokalibracjiWysokoenergetyczne WytapianieWydobywanie Fuzyjne
    BudynekNazwaOpisMetalKryształ
    DeuterWspółczynnik
    Sektor mieszkaniowy oferuje zakwaterowanie ludziomT1. Każdy poziom zwiększa mieszkania i stopę wzrostu na planecie. 72-1, 2Rozbudowa farm biosfery zwiększa z każdym poziomempojemność magazynu i ilość wyprodukowanego pożywienia na sekundę. 51, 23Centrum badań odblokowuje drzewko technologii ludzi iobniża z każdym poziomem koszty oraz czas trwania badań nowejtechnologii. (koszt -0, 25% i czas trwania -2%)
    20. 00025. 00010. 0001, 3W akademii ludzie T1 kształcą się na ludzi T2. Każdypoziom podwyższa liczbę edukowanych ludzi. (+1% konwersji)
    5. 0003. 2001. 5001, 7W centrum neurokalibracji ludzie T2 zyskują status ludzi T3. Każdy poziom podwyższa liczbę edukowanych ludzi. (+1% konwersji)
    50. 00040. 000Wysokoenergetyczne wytapianie zwiększa z każdym poziomem produkcję metalu na planecie. (+1, 5%/lvl)
    9. 0006. 0001, 5Magazyn PożywieniaMagazyn pożywienia umożliwia wydajniejszerozdzielanie pożywienia. Każdy poziom zwiększa maks. ilość pożywiania,zmniejsza zużycie pożywiania przez ludzi T1 na tej planecie orazzwiększa szybkość wzrostu liczby ludzi T1, T2 i T3. ((wzrost +0, 8%, -1% konsumpcja, +1% magazynowanie))13. 0007. 0001, 09Wydobywanie fuzyjne zwiększa z każdym poziomem produkcję kryształu i deuteru na planecie. (kryształ +1, 5%, deuter +1%)15. 000Drapacz ChmurDrapacz chmur oferuje schronienie wielu ludziom.Każdy poziom zwiększa maks. liczbę ludzi na planecie oraz szybkośćwzrostu liczby ludzi T1, T2 i T3. (wzrost i mieszkania +1, 5%)75. 000Laboratorium BiotechnologiczneLaboratorium biotechnologiczne zwiększa z każdym poziomem produkcję pożywienia na planecie. (produkcja żywności+5%)150. 00030. 0001, 12MetropolisMetropolis ulepsza wszystkie technologie na tej planecie. (+0, 5%)80. 00035. 00060. com/tAn5EyY5bJ7mJ0T1ed9l5IqfYnOZewVrzw_4gVzu6r6ISn4jpx0jH161K57IxRNvVYO_bRO4kpqQd8oiIgYEoPnSPaJ6jJH_oC-a3s8YGLC0y6u1GV-uVKHZJ8fA7mCTBLkHOF3LP8sHEmHL7HStHR4" alt="tAn5EyY5bJ7mJ0T1ed9l5IqfYnOZewVrzw_4gVzu6r6ISn4jpx0jH161K57IxRNvVYO_bRO4kpqQd8oiIgYEoPnSPaJ6jJH_oC-a3s8YGLC0y6u1GV-uVKHZJ8fA7mCTBLkHOF3LP8sHEmHL7HStHR4"/>Osłona PlanetarnaW przypadku ataku osłona planetarna chroni część ludzi na planecie. Liczba chronionych ludzi wzrasta z każdym poziomem (+1, 5%)250. 000125. 000

    Rock`talowie

    Budynek
    KryształEnklawa MedytacjiEnklawa medytacji oferuje zakwaterowanie rock`talom93Farma KryształówRozbudowa farmy kryształów zwiększa z każdympoziomem pojemność magazynu i ilość produkowanego pożywienia na sekundę. Technologikum RunTechnologikum run odblokowuje drzewko technologiirock`talów i obniża z każdym poziomem koszty oraz czas trwania badańnowej technologii. ((koszt -0, 25%, czas trwania -2%)Kuźnia RunW kuźni run rock`talowie T1 zostają przekształceni narock`talów T2. Każdy poziom podwyższa liczbę edukowanych rock`talów. (+1% konwersji)3. 8001. 000OriktoriumW oriktorium rock`talowie T2 zyskują statusrock`talów T3. (+1% konwersji)1, 65MagmaMagma zwiększa z każdym poziomem produkcję metalu na planecie. (metal +2%)8. 0001, 4Komory ZakłóceńKomora zakłóceń umożliwia wydajną produkcję energii ijej rozprowadzanie. Każdy poziom zwiększa produkcję energii izmniejszenia jej zużycie na planecie. (bonus 1, 5%, zużycie 0, 5%)Monument SkalnyMonument skalny obniża z każdym poziomem koszty iczas budowy specyficznych dla gatunku rock`talów budynków. (koszt i czas trwania -1%)
    Rafineria KryształówRafineria kryształów zwiększa z każdym poziomem produkcję kryształów na planecie. (kryształ +2%)85. 00044. com/JjJeBeRMUjRI1vZxrb798BxY_JeaTuDe8bVH31eRS996Ak3f1W7gJW_d3z0gzIfdOkIyKPoiwtfsbgDvMi7-WzB_IzzS0PmTJI8daYJpt6dNcYUkzyxzOFPz-JNb9IbMmRGIFbGwkjZvhsyLm5D9krg" alt="JjJeBeRMUjRI1vZxrb798BxY_JeaTuDe8bVH31eRS996Ak3f1W7gJW_d3z0gzIfdOkIyKPoiwtfsbgDvMi7-WzB_IzzS0PmTJI8daYJpt6dNcYUkzyxzOFPz-JNb9IbMmRGIFbGwkjZvhsyLm5D9krg"/>Syntezator DeuteruSyntezator deuteru zwiększa z każdym poziomem produkcję deuteru na planecie. (deuter +2%)120. com/2JR0mMgl7uy6F3iM1KGTwVWm3lgl8IAaGBml4KSMtXbl3bSwHWZmLETaPjqFbsMKHf2BZXupB5ln5VRJ_FSZYK4_lYAxXwBsj65y0YFDgTyNy1_1aRZ2RnqS4kYD5U3funJUZWJ2s7qvhJ0f3wiXjOg" alt="2JR0mMgl7uy6F3iM1KGTwVWm3lgl8IAaGBml4KSMtXbl3bSwHWZmLETaPjqFbsMKHf2BZXupB5ln5VRJ_FSZYK4_lYAxXwBsj65y0YFDgTyNy1_1aRZ2RnqS4kYD5U3funJUZWJ2s7qvhJ0f3wiXjOg"/>Centrum Badań MinerałówCentrum badań minerałów obniża wraz z każdympoziomem koszty budowy dla wszystkich budynków produkcji surowców. (koszt -1, 5%)100. 0001, 8Fabryka Wydajnego RecyklinguFabryka wydajnego recyklingu umożliwia wydobyciezasobów z powstałego wskutek ataku pola zniszczeń. Każdy poziom zwiększailość uzyskanych zasobów. (Recykling 0, 6%)

    Mechy

    Budynek Linia ProdukcyjnaLinia produkcyjna oferuje zakwaterowanie mechom T1.Każdy poziom zwiększa mieszkania i stopę wzrostu na planecie. 61, 21Fabryka Komórek FuzyjnychFabryka komórek fuzyjnych zwiększa z każdym poziomempojemność magazynu i ilość produkowanego pożywienia na sekundę. 1, 18Centrum Badań RobotykiCentrum badań robotyki odblokowuje drzewkotechnologii mechów i obniża z każdym poziomem koszty oraz czas trwaniabadań nowej technologii. (koszt -0, 25%, czas trwania -2%)Aktualizacja SieciDzięki aktualizacji sieci mechy T1 zyskują statusmechów T2. Każdy poziom podwyższa liczbę edukowanych mechów. (+1% konwersji)Centrum Kwantowe
    W centrum kwantowym mechy T2 zyskują status mechówT3. (+1% konwersji)Zautomatyzowane Centrum MontażoweZautomatyzowane centrum montażowe obniża czas budowy statków. (Czas budowy -2%)7. 500Wysokowydajnościowy TransformatorKażdy poziom wysokowydajnościowego transformatorazwiększa produkcję energii na planecie i bonus do technologii. (bonus energii +1%, bonus technologii +0, 3%)
    Linia Produkcyjna MikrochipówUlepszone mikrochipy sprawiają, że mechy pracują naplanecie wydajniej: każdy poziom zwiększa produkcję pokarmu na danejplanecie oraz przyspiesza wzrost liczby mechów T1, T2 i T3. (Bonus wzrostu i pożywienia +2%)
    1, 07Hala MontażowaW hali montażowej można jeszcze szybciej produkowaćnowe mechy. liczbę mechów na planecie orazszybkość wzrostu liczby mechów T1, T2 i T3. (produkcja i wzrost +2%)
    1, 14Wysokowydajny SyntezatorWysokowydajny syntezator zwiększa z każdym poziomem produkcję deuteru na planecie. (deuter +2)Masowa Produkcja ChipówMasowa produkcja chipów zwiększa z każdym poziomem bonus do technologii na tej planecie. (+0, 3%)55. 000Nano-Boty NaprawczeKażdy poziom nano-botów naprawczych zwiększa liczbęstatków, które po bitwie wylądują w polu wrakowym. (pole wrakowe +1, 3%)KaeleshowieRefugiumRefugium oferuje zakwaterowanie kaeleshom T1. Każdypoziom zwiększa mieszkania i stopę wzrostu na planecie. 4Kondensator AntymateriiRozbudowa kondensatora antymaterii zwiększa z każdympoziomem pojemność magazynu i ilość produkowanego pożywienia nasekundę. Komnata SnówKomnata snów odblokowuje drzewko technologiikaeleshów i obniża z każdym poziomem koszt oraz czas trwania badań nowejtechnologii. (koszt -0, 25%, czas trwania -2%)Pawilony PoznaniaW pawilonach poznania kaeleshowie T1 zyskują statuskaeleshów T2. Każdy poziom podwyższa liczbę edukowanych kaeleshów. (+1% konwersji)800Forum TranscendencjiW forum transcendencji kaeleshowie T2 zyskują statuskaeleshów T3. com/91mup_ib6AMuxQKitpBfuFYQMkYwVKcnFU0lGOmGZULwmKi5g_gTWebxToDSdfxHQaOBEvhgK63I6X9-PQWm990xJhlrTEjGV15TR0WZjRmhpnk8DWbdbG6lLoHuWFALz5wtwZJnxTSrfKRC54b_4Qk" alt="91mup_ib6AMuxQKitpBfuFYQMkYwVKcnFU0lGOmGZULwmKi5g_gTWebxToDSdfxHQaOBEvhgK63I6X9-PQWm990xJhlrTEjGV15TR0WZjRmhpnk8DWbdbG6lLoHuWFALz5wtwZJnxTSrfKRC54b_4Qk"/>Konwektor AntymateriiKonwektor antymaterii redukuje zużycie pożywienia na tej planecie. (konsumpcja -1%)8. 5001, 25KlonoratoriumKlonoratorium zwiększa szybkość wzrostu liczby kaeleshów T1, T2 i T3. Akcelerator MetamorfozyAkcelerator metamorfozy zwiększa z każdym poziomemmaks. liczbę kaeleshów na planecie oraz szybkość wzrostu liczbykaeleshów T1, T2 i T3. (wzrost +6% & mieszkania +2%)1, 05Bio-ModyfikatorBio-modyfikator zwiększa z każdym poziomem liczbę pól na danej planecie. (+2 pola)87. com/Ca0Zf_STMZAR96MoEwo1qAdHQ-Jl0p7myxAcnXizw4Gzj4kWexL_91OD62DIsAQa25vq-93dfuUOhsOBklypJuqJNuRtT1t0UbBsIGmWui_mjMUy6_iFP_XolIQNIgT7n-lbnqTarltcVxvKS9P0-Rw" alt="Ca0Zf_STMZAR96MoEwo1qAdHQ-Jl0p7myxAcnXizw4Gzj4kWexL_91OD62DIsAQa25vq-93dfuUOhsOBklypJuqJNuRtT1t0UbBsIGmWui_mjMUy6_iFP_XolIQNIgT7n-lbnqTarltcVxvKS9P0-Rw"/>Psioniczny ModulatorKażdy poziom psionicznego modulatora zmniejszawymogi dla wszystkich slotów technologii na planecie. (-1% wymogu populacji)Hala Fabrykacji StatkówHala fabrykacji statków skraca z każdym poziomem czas budowy statków. (-1, 5% czasu budowy)Supra-RefraktorSupra-refraktor zwiększa z każdym poziomem szanse napowstanie i rozmiar księżyca (maksymalnie 9400), który może powstaćbezpośrednio w pobliżu planety. (rozmiar i szansa +0, 5%; maksymalny rozmiar 9400km)
    500. 000
  • #4
  • Technologie form życia

    Technologie zostały pogrupowane tematycznie, aby łatwiej było je porównać pod kątem tego samego bonusu.

    Dla przypomnienia, wzór na koszt technologii form życia dla poziomu X to: wartość bazowa * (współczynnik ^ (poziom X danej technologii - 1)) * poziom X techniki

    Technologie sumują się na planetach: posiadanie „Wzmocnienie Mechów dla Generała” na poziomie 1 na planecie A i poziomie 1 na planecie B daje łączny bonus 0, 2 + 0, 2 = 0, 4%

    Poziom - poziom badania w drzewie technologicznym (poziom 1, 2, 3)

    Slot - każdy podziom podzielony jest na 6 slotów, które możemy odblokować odpowiednią liczbą populacji.

    KLASY

    BUDYNKI

    TechnologiaRasaPoziomSlotBonusSI Depozytu
    14SI depozytu obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas budowy depozytu sojuszniczego. Koszt -0, 1% Czas -0, 2%. 20. 000
    7. 5001, 3Wysokowydajny Terraformer2Wysokowydajny terraformer zmniejsza wraz z każdym poziomem koszty, potrzebną energię oraz czas budowy terraformera. 70. 00040. 00020. 000Terraformer Plazmowy6Odkrycie terraformera plazmowego zmniejsza wraz z każdym poziomem koszty, potrzebną energię oraz czas budowy terraformera. 100. 00030. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBvK2kURiM-vtV_ZpfTBAQ-6RaORPGhErbI6ISilla_8RzIAg01ISlf-kcFXKrDXxrhjieb4bQ8w3v7yO_by8x9jU_ds9nPRf5fZ26noF8CJPUwGe9pQaFdnVV_QZ12NDMx2yWNKJsGXC5sI88HzxQcKGblnNb_vGQQ58kGNWACeLMa1aeTCkafyG5/s100/Rock'talT3S2. png" alt="Rock'talT3S2. png"/>Zoptymalizowana Konstrukcja Silosów3Odkrycie zoptymalizowanej konstrukcji silosów obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań silosów rakietowych. 220. 000110. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgZHXBWWriReVD2Q-aou21LkLI1KYpV4CmOKY0lzDxJLHucsIwZiI0-utNzeOvOFFWXDNGly8FvSen1egLq9-e1m-ksp1CZZgw7x2lXAAfA5aN1cY9qpDgHsW8CorcziD6bDCMFRQHJx9nSEJlChkaX2zyCF8-MQLWBz3VUBBt3tdrmk0y08HxSXWd/s102/KaeleshT2S2. png" alt="KaeleshT2S2. png"/>Superglobalna Sieć AnalizyWzmocnienie superglobalnej sieci analizy zwiększa zasięg skanera falangi. +0. 6%Orbitalna Kryjówka5Można tutaj ukryć część zapasów surowców, chroniąc ją w ten sposób przed grabieżcami. Kryjówka zwiększa pojemność składowania. +4%

    EKSPEDYCJE

    Psioniczna SiećWzmocnienie psionicznej sieci zmniejsza z każdym poziomem ryzyko utraty statków w trakcie ekspedycji. -0, 05%Telekinetyczna Wiązka HolowniczaZwiększa liczbę statków, które można znaleźć w ramach ekspedycji. +0, 2%Ulepszona Technologia SensorówOdkrycie ulepszonej technologii sensorów zwiększa z każdym poziomem ilość surowców, które można pozyskać w ramach ekspedycji. Szósty ZmysłWyostrzanie szóstego zmysłu zwiększa z każdym poziomem ilość surowców, które można pozyskać w ramach ekspedycji. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiA8SuKrq1xrCjLSlg2xVr_cf5DK2spL90LOl9yJsuFzBRv1fi8qCBBIFrZxpuQp4hB76VGaIyYO1XVRGgPID0pEJtTztzQ_LMe1ITbUH9amoZ5hI2mc-a1Wl3UNpwq8DE1XjuMuC2JzhO7fCeuI8u-zsPEJvN_ADdZ_dHrhpLje8shcZwwwln-flG1/s102/KaeleshT2S4. png" alt="KaeleshT2S4. png"/>System Telekinetycznego SuwuUlepszanie systemu telekinetycznego suwu zwiększa z każdym poziomem prędkość floty na ekspedycjach. +0, 1%Sensory GrawitacyjneSensory grawitacyjne zwiększają z każdym poziomem ilość Antymaterii, którą można pozyskać w ramach ekspedycji. 240. 000120. 000
    1, 5

    STATKI I OBRONA

    System Odzyskiwania CiepłaOdkrycie systemu odzyskiwania ciepła obniża z każdym poziomem zużycie paliwa wszystkich statków. -0, 03%1, 45Moduł WydajnościModuł wydajności obniża z każdym poziomem zużycie paliwa wszystkich statków. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ9b-pWSLaqziP2LdJJkTYL6P8OG-6q-HFx8HfOvwaS214IiK8bH7_YDbajC_5LzakILOfBz-VTI5golW13HtHKmyNU7yheJPcn_2-nktpxbeJC2PAd-vHJFES6euk5aFmhZiaBPcSyzQ_LAjt8QVAx_2wTXn22OC7F592CW2-WHrN41rK9rLUyFht/s102/MechaT2S4. png" alt="MechaT2S4. png"/>Autopilot "Slingshot"Odkrycie autopilota "slingshot" pozwala naoszczędność paliwa w przypadku odwołania floty. Każdy poziom zwiększailość odzyskanego paliwa. +0, 15%85. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXmEKSW4x8pK1AU1qHtwr2GRWh2EeIHv743hVy-PfxbmF-XUiJ9xYr0eQTEaHJr_nvMUOS4DgEILgiJcY8cLQNJ8qNB4COpblSbGZkXpvPy2jvUFYwnSSu8nrSjCvjV8x7xbnefV9mVtgx2ctdqNVP5YhiRytiJL12JBqkhAERBkXgx-jCBYDj9XRk/s101/MechaT1S2. png" alt="MechaT1S2. png"/>Napęd PlazmowyOdkrycie napędu plazmowego zwiększa wraz z każdym poziomem prędkość wszystkich statków (oprócz gwiazdy śmierci). 12. 500Napędy FuzyjneTen postęp w technologii mechanizmów napędowych sprawia, że cywilne statki są szybsze. Każdy poziom zwiększa szybkość. +0, 5%15. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXCWJRGNaNFC78NJzPXn83PA3dEifHyHELxD_i_kseCQ-7LevYoQmP-m1VbKFXAfVCxASopYUXaBpNTq7bYe0r5cENZfUdCbSDUGcaocpMI2inR_6jpNe4wTTHJBD1C--9ARMRGDBz7DoHch51tOn81CX-b1sJXUppRD_D6MaaTdpHZqpynnHXTUGr/s102/Rock'talT1S4. png" alt="Rock'talT1S4. png"/>Rozszerzanie Ładowni (Statki Cywilne)Rozszerzanie ładowni zwiększa z każdym poziomem ładowność statków cywilnych na wszystkich planetach. +0, 4%Neuromodalny KompresorOdkrycie neuromodalnego kompresora zwiększa z każdym poziomem ładowność statków cywilnych na wszystkich planetach. +0, 4%Remont Kapitalny (Lekki Myśliwiec)Remont kapitalny lekkiego myśliwca zwiększa z każdym poziomem punktystrukturalne, siłę osłon, siłę ognia, ładowność oraz podstawową prędkośćlekkich myśliwców. +0, 3%160. 000Lekki Myśliwiec Mk IIOdkrycie Lekkiego Myśliwca Mk II zwiększa zkażdym poziomem punkty strukturalne, siłę osłon, siłę ognia, ładownośćoraz podstawową prędkość lekkich myśliwców. 320. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2D0e3MYY6cHAmUn4zSvLeizcaTi1gtoupJiczWYPu0S_d2jIJTOQlkVb5M4nPt4conESoCuozmh3FrMg-0SuyoqIZYH15f0KEOwusnzcl1ZPREQodo1jR1com8tsbJPw2IZ2_mHO65D4653Tj2fIiXfjUhSbO8wJWOokLmfkZn1ihfIroBB_-pp2h/s101/Rock'talT2S2. png" alt="Rock'talT2S2. png"/>Wzmocnienie Kryształów Jonowych (Ciężki Myśliwiec)Odkrycie wzmocnienia kryształów jonowychzwiększa z każdym poziomem punkty strukturalne, siłę osłon, siłę ognia,ładowność oraz podstawową prędkość ciężkich myśliwców. 160. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh01MLHhE6xmPJiuoW0RmqPrib-GX5QYBC9zP1AH6iFiL2i-MKgm2UGHEh6ueWrEb5IOCfaVgKfyelZT-uqybtu5nxPuBeUk-HF-Izlq9oaPkRvR1zh5jzhJ9isLViehrbnYOgWv9Q9m-gvkKVzLg2LDizt4IKcmsct2JsXLAS9nGq_9NAdHQ3xI9pe/s102/KaeleshT2S3. png" alt="KaeleshT2S3. png"/>Przetaktowanie (Ciężki Myśliwiec)Przetaktowanie systemów ciężkich myśliwców

    Remont Kapitalny (Krążownik)

    Remont kapitalny krążownika zwiększa zoraz podstawową prędkość krążowników. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOIbILGo9bY6urcGkdcjBp5KvSqErGmxIa5ZAj2eqOwGKkt3OqXzT0yUiWA3GNqM3wmnP1f5ZaibsJQuvFHzwaDgfGEql3DpErXIyI8TlMeihjmtzUNmDmjcVs_84fY0-WM3-Ff8aSxGN0tM70RdKipcQuHTDTyLavUYc6FDKr49LUjAzQAA96VKVX/s101/Humano%20T2S4. png" alt="Humano%20T2S4. png"/>

    Krążownik Mk II

    Odkrycie Krążownika Mk II zwiększa z każdympoziomem punkty strukturalne, siłę osłon, siłę ognia, ładowność orazpodstawową prędkość krążowników. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8HuUgIRR_5VF76gmynCtGp9O-QW416g_-BzF7_3oS3g_SP9anzCCoGaSiEIEIfjqeiSjek8y_gdKVrVJ2MAjx8xVaaDiFpW96kAN3PSUCX08hMN8edMJBPEmgv8a_FSXB06HjmWwXQa_ma_87XSffYmEK5ErzTN2k2xH8jl_yrzOq_EID9VyV6RQR/s102/MechaT2S6. png" alt="MechaT2S6. png"/>

    Remont Kapitalny (Okręt Wojenny)

    Remont kapitalny okrętu wojennego zwiększa zoraz podstawową prędkość okrętów wojennych. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-m895NEuFzvHyxuUpRIabV1xGimyal5wuhJbCAM3lOZJtXIbThWIHU1BFdeSjE_EXVUN0G9lSdNhH808_FiTdPR4YZTjFbEu7wTwHZpy_s-HJrH8QbrfcrmTesccA9XeuiNxTfIs6lOVM85ZIVr7dKIR931DH0kZyW04gTERZtVEWX2l57oDd2Uz4/s102/KaeleshT3S4. png" alt="KaeleshT3S4. png"/>

    Przetaktowanie (Okręt Wojenny)

    Przetaktowanie systemów okrętów wojennychładowność oraz podstawową prędkość okrętów wojennych. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOWUd41kifN8nXcvW9WQ_XiNxbbafO0B_hcqrfkgB4vOTT9g0L8mRJ9hDK5C6IMBI1ZDkFJSQCavEWMZYmk78DhRNN_rfvUpkKRGK9olG90OW5qFvqpAuE_t85NALs3VkPf-D8TzKKCxMBq5R0gzxnGohA8CRU2G2Nvy_DK6xVZ5NAJfk5uQ6AVqZo/s102/MechaT3S2. png" alt="MechaT3S2. png"/>

    Remont Kapitalny (Pancernik)

    Remont kapitalny pancernika zwiększa zoraz podstawową prędkość pancerników. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFxbC4vTA9kKKW32Xs0yT6AzVXaPANU9Bnl_lotSkHKqcS9qQAVBf2OvPy1Wi4PVDYDgQmu5NYXzx9cAMworhPJ2lJsid6QhHiOosqLSEy-5rN2bmOT6a6FxG1s2l-A07ZUx14upcW2vSmGvpyTyCbwJ9s-f1fGKkulGJkFf2nknIqIZFGw8uGBGV1/s101/Humano%20T3S4. png" alt="Humano%20T3S4. png"/>

    Pancernik Mk II

    Odkrycie Pancernika Mk II zwiększa z każdympodstawową prędkość pancerników. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5ScqZUryepZc4h6iZ92LJggQgzaQqa_J8g8HzQGv8hKFahW0j1CTSvfcvN2mRwpxY8ziCJi-DBiMeKxFXVbmCknFDib50DQAAVDXiETcZp34Wv6-RJevCvE_9i6N8JtLlkKiay4dUS0cEGk-_Cy-kTaMO53gCQFVp8dA48WuBF2EYuz6pzEqiXuJj/s101/Humano%20T3S2. png" alt="Humano%20T3S2. png"/>

    Bombowiec Mk II

    Odkrycie Bombowca Mk II zwiększa z każdympodstawową prędkość bombowców. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXjTt5pWq5ukq3hJjSZK1T-Mai-UDBSxo1jJ3rAIl-mZBRbTbDldVlqzpKj5OQNrXPgHb9o5ukHDSFOqGYbBxrTh68MjmtrcYm12G7kMsITKGdLqlnYH2npbff3QYK83ZTIVA3CUKPqA_uCA0BLPVSUBe6VMusdAte6XtpHcMyBC8qxBR7zbomnSIM/s102/MechaT3S3. png" alt="MechaT3S3. png"/>

    Remont Kapitalny (Bombowiec)

    Remont kapitalny bombowca zwiększa z każdymNiszczyciel Mk IIOdkrycie Niszczyciela Mk II zwiększa zoraz podstawową prędkość niszczycieli. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLex6AWvoHdUrTqpN4gKmd5z18_30kbBxri1V3b7mJpx_cBv2qBzW3TvE00zP7KQUuYYvzngxdC_ipJXrWC0s2aKiV7282PVDjwo6FwIs3NN0vPj7WcX6ObkyG4IRXeyVMLnAIHgpAOjG4angZcp7xuLk7wUwR-zTYX81qXS5yFfHLV81ZiWg9u54P/s102/MechaT3S4. png" alt="MechaT3S4. png"/>Remont Kapitalny (Niszczyciel)Remont kapitalny niszczyciela zwiększa z

    Przetaktowanie (Duży Transporter)

    Przetaktowanie systemów dużychtransporterów zwiększa z każdym poziomem ich punkty strukturalne, siłęosłon, siłę ognia, ładowność oraz podstawową prędkość. +1%

    Eksperymentalna Technologia Recyklingu

    Odkrycie eksperymentalnej technologiirecyklingu zwiększa z każdym poziomem punkty strukturalne, siłę osłon,siłę ognia, ładowność oraz podstawową prędkość recyklerów. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipwoaqbD3LzVxK9Vht6g3B-rUjjCdChO3Ik5eGClvUSd-XcQCBiGmySzHQN8ZINlwdewANFpxYvfRvM3Im8C3UDI8Fu-v1pZeKe_XODCWoPs74yDu1p38mGphXftKXsDGEIeh7yKvqVdxBLNvy1RABfC1tWof7zd-YWKSFdM-3zWojTdzrpCtF6C9u/s100/Rock'talT3S1. png" alt="Rock'talT3S1. png"/>

    Moduły Kryształów Jonowych

    Moduły kryształów jonowych obniżają wraz z każdym poziomem zużycie energii i zwiększają wydajność Pełzacza. +0, 1 prod.
    -0, 1 energia
    200. 0001, 2

    Obsydianowe Wzmocnienie Osłon

    Odkrycie obsydianowego wzmocnienia osłonzwiększa z każdym poziomem punkty strukturalne, siłę osłon oraz siłęataku systemów obronnych. +0, 5%

    PRODUKCJA (WYDOBYCIE)

    Podstawa czasu trwania
    Współczynnik czasu trwania
    Sondowanie GłębinoweOdkrycie sondowania głębinowego zwiększa z każdym poziomem produkcję metalu na wszystkich planetach. +0, 08%70. 0005. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWGZsOx_nvsnS0Dog-Y3_lkN35VWBtjHQgL0kq-_eaVk95sg9BfFJTkAShlesPW_z9xuzG5eOPYo8UpjENiA65DqMG0dxl-hBxNugWmoFeOaR4wPNQWqG4e4GsYXDxM1rJi0R0N7kA5TtPSVUysa5sxuQWQFEAE_bYWBMw0fQFcirh7Xr-mCy0AfXI/s100/Rock'talT2S4. png" alt="Rock'talT2S4. png"/>Hartowane Diamentowe Świdry WiertniczeHartowane diamentowe świdry wiertnicze zwiększają z każdym poziomem produkcję metalu na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9wukPT90tyWtJeF41n03VSYhMmrWZMIr6fws5UCxjA23DtRUsoEgD27u13n-CZqEkrBGAHFqSuFpdv3ipgch7g74vLf-CWaAq9X2EJLKHr_9b_UFVgiD5oWnFmC16Pqks1moAN3MUmhoCgwPfvZ_aldFzIfEfKY3IBWJuRmVC5cmqNQv0MOqXM4yI/s101/Rock'talT1S2. png" alt="Rock'talT1S2. png"/>Akustyczne SondowanieOdkrycie akustycznego sondowania zwiększa z każdym poziomem produkcję kryształów na wszystkich planetach. 2. 000
    Sejsmiczna Technologia WydobyciaOdkrycie sejsmicznej technologi wydobycia zwiększa z każdym poziomem produkcję kryształów na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFtTGkqbGWS0N3BmzxZNYswtS8tNP-Z-ru-3cSZVjuk0esujLpKgPfNGorAIvzSpKiltrMLwE1HF4wQtlifhU4cdQ4RqqXL6Y5zadUJ43-UxuQRg_4h97XzTo1BmIh3tHIRX_pY84r8lfdTvVhMbMAbl31tTWJY46Dn_QKD0Mr6WJbkdkBbuJfw4iv/s101/MechaT1S1. png" alt="MechaT1S1. png"/>Technologia KatalizatoraOdkrycie technologii katalizatora podwyższa wraz z każdym poziomem produkcję deuteru na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixQvYa9cGZkLwYOVY-H4om-tULiToIbjicL5SOUZr6i6euekIV3NYMzHm0NOHzHLyWEVnm1FnhLCNpduvZ3ipiD9v6GFquxntoJE1_gjc0YpWl8WScf9xToYWdwMgkshSXVfwrhJjowNhgN1ThFnXwmtZs5ZfNf4rInWGOmjFxBURuWOMVaYbEPQ4U/s102/KaeleshT1S2. png" alt="KaeleshT1S2. png"/>Technika Procesowa SiarczkówOdkrycie techniki procesowej siarczków podwyższa z każdym poziomem produkcję deuteru na wszystkich planetach. 2. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCueZZP1H_biEjSH823EcdBi7F3iYF1y952hGO2NceLYwbI7C95mPg9j8kkuHh8--eYwRPOtqIaAJ0K40ceDzADZejtZR196Gey56rs-DWh7NuvayxAJxKDmSaycbVQpWjuOto4vWPr_t1R79hVMvJKMUg8GvgEsBYTKFZR4W6g99IKF7Ty9Weocmu/s102/Rock'talT1S3. png" alt="Rock'talT1S3. png"/>Wysokoenergetyczne Systemy PompWysokoenergetyczne systemy pomp podwyższają z każdym poziomem produkcję deuteru na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjeo_dt1PauwJfpmtRSfBgNagjBaaPnorXFJjcYNDtOcyZpprMd1_YLqsy3wHmZSMQFO8GFlxDpd20orvnKU8YoUd3uaRHQaCN5t29K9cIIP_q2BTFXpp1-v1lVUmKLz6UZO9hHwqkTKg28RxN0FR6eK-0IB3jSd_WcAPFVcV74K4i84uL3nDauxop_/s100/Rock'talT2S6. png" alt="Rock'talT2S6. png"/>Magmowy System PompMagmowe systemy pomp podwyższają wraz z każdym poziomem produkcję deuteru na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbVp0oCtuQPLhF38BDmuNbtmo22V5zX7MyRnrYgXZU7KzQworG67sIEmOKZEtU2Ckx286J7xOuwQu5L32ZsJiPWM22S770lcIfFzQ5Dg0mg39U-8iR_z8QnjrFtz4n77RSW3ATtYtXCO8lkowKz9G8XDw8vzLaestjmMLI2TlQ-xwc_NGWOO7EiXzQ/s100/Humano%20T1S2. png" alt="Humano%20T1S2. png"/>Wysokowydajne EkstraktoryWysokowydajne ekstraktory zwiększają z każdym kolejnym poziomem produkcję metalu, kryształu i deuteru na wszystkich planetach. +0, 06% 2. 000
    Wydobywanie MagmoweWydobywanie magmowe zwiększa z każdym kolejnym poziomem produkcję metalu, kryształu i deuteru na wszystkich planetach. 4. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVkhoE75d66vcwYRZxypYPv7FSTHZLitA6ra2fKBb9rSZhwJMKcTu1i26KusojIkC9KZAbRlZZJd_HGFTrEHw-RQrYBixn6691fcP7x__e0jWWaH83y2tIw_ID5tjoC0PV4IKgBOQODriPqG2SidZevyO7TLCNtzwToBROWK2RjUW9ksBomAPuwN3q/s102/MechaT1S6. png" alt="MechaT1S6. png"/>Zautomatyzowane Linie WydobywczeOdkrycie zautomatyzowanych liniiwydobywczych zwiększa z każdym kolejnym poziomem produkcję metalu,kryształu i deuteru na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifbgyI0ARJsIFRdYd9TU6hdb4_ZdoqFzkxv9o4r9Dj0oFkzvXxkpz5Ly8ImKSef_hdHsceGvy0fMs-Ui9-gvByMkQFpTcYas39_frxUpUZQ62d5dSqtjI767CjztYY-uE2E0h7uCCWuAy58Qq7kPjA9ZFnRZNn-sdkcMZHWFLCyYOinweZulQPalLx/s101/Humano%20T2S2. png" alt="Humano%20T2S2. png"/>Ulepszone Technologie WydobywczeUlepszone technologie przenoszeniazwiększają z każdym kolejnym poziomem produkcję metalu, kryształu ideuteru na wszystkich planetach. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTNbTN7UObjriLGkFzgZQ0v-FtAvVnSykKvLvkybX09K6uaegKmrbBAQc8AgeCnMvRaWa2X94Zp0HEIhVYcSdyl7Xp5q_6Ys_aFGzLWZxcGeBu8YYnttp4YDA3rqH3rGjG9Gyi8kL9KuzYCd2jDVB3MDNz0WcxbQ1ddhDMUTMDakFNF6MBJFZXdDJ_/s102/KaeleshT2S6. png" alt="KaeleshT2S6. png"/>Psycho-HarmonizerOdkrycie psycho-harmonizera zwiększa z każdym poziomem produkcję metalu, kryształu i deuteru na wszystkich planetach. 1. 3Sztuczna Inteligencja ZbiorowaOdkrycie sztucznej inteligencji zbiorowejzwiększa z każdym poziomem produkcję metalu, kryształu i deuteru nawszystkich planetach. 200. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyJ7HMQQQnAguDn38UqJxp3KHFJibUAoUzfgag2GGjLT4eBcX1irwT9ompwmWe87b2IA7hP68TPoqLzSvIigvCxcORs-reRN-Yn_-ryuO1Qh82SFu_YeEoU2SxWjVyoefRnSBHZG7trzQ6ZVRnWMcwvnEHNyre8DPuEpD7nZ7PEeiEDuvv640TKbyC/s100/Rock'talT1S1new. png" alt="Rock'talT1S1new. png"/>Baterie WulkaniczneOdkrycie baterii wulkanicznych podwyższa wraz z każdym poziomem produkcję energii na wszystkich planetach. +0, 25%Elektrownie GeotermalneElektrownie geotermalne podwyższają wraz z każdym poziomem produkcję energii na wszystkich planetach.

    BADANIA

    Badania SIBadania SI pozwalają dużo szybciej zakończyć projekty badawcze. Każdy kolejny poziom przyśpiesza prędkość badań. (Badania LF + zwykłe)
    -0, 1%Neuro-InterfejsWykorzystanie neuro-interfejsu pozwala dużoszybciej realizować projekty badawcze. Każdy kolejny poziom przyśpieszaprędkość badań. (Badania LF + zwykłe)
    Ulepszona Technologia LaboratoryjnaUlepszona technologia laboratoryjna pozwaladużo szybciej realizować projekty badawcze. Każdy kolejny poziomprzyśpiesza prędkość badań. (Badania LF + zwykłe)
    -0, 1%Wydajna Inteligencja ZbiorowaDzięki wydajnej inteligencji zbiorowejmożna szybciej kończyć normalne projekty badawcze oraz projekty badawczeformy życia. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhO4AoAk2-EUjN2OLB1cSEDtr7WP6V4oF9ZOoRHf2rqvXVQO9D5aTFrqGBBcWMPubK7RNrJBkHf6zY2_1TmWDgGIrUq-8YfdmEgOu-RquEMxkhE0YUhfxv0KHQhtHkk4vXFmu1NIaJE94IYHShVl2xvD7spEIPoWHO44CtosYRsildB9rXrGfpkBM8K/s101/Humano%20T3S5. png" alt="Humano%20T3S5. png"/>Roboty-AsystenciWykorzystanie robotów-asystentów pozwala-0, 2%300. 000180. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvX-eD1YIdwnupVntGPkyG0glGuyPhFqzTUg3ZZlDXBlB82aSoZgNxmhnUnKNkrJygj2GrElsVWBtFRSk78nkVUyogi0pYEIGMPXhPdRLz5cl547juz4HL9Ac7nESt4TJZn0jzuYVe3zixzSosGCLOGqdDMAInIKwXZZcQ9ZY3P7cSO8WUhF98sPBh/s101/Humano%20T3S6. png" alt="Humano%20T3S6. png"/>SuperkomputerSuperkomputer pozwala dużo szybciejrealizować projekty badawcze z zakresu astrofizyki. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCsHfiskbuqTJKAU8sl5kCoXILyhj5bvs5DC_sm34Yhu4IDPlUXj5aQXUoLJk5wxsu7e02Nu-ANlG9Y50tJJVJ2dVGSLL4qag5aABk9mxcTrMQdzixZpTO74WxZoRlHi0sIGBT3VR3i3GLFv3CpWyAm9X1GLrDDg0mQkorBoTmiqbDS9bDzCw0IfO4/s102/MechaT2S5. png" alt="MechaT2S5. png"/>Wysokotemperaturowe NadprzewodnikiOdkrycie wysokotemperaturowego nadprzewodnika obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii energetycznej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgu5DVFr1PN_ArBK8_K_2r_bqzvKqhjLp-Kr4NsTGqjf7qDnMzCkvED6rt0JmJaagKHFjb9N2pup-OU31Jx_jnbxySfGlpxbIDBPQCq-02OBk4EWHaQLY9P1FXn1hnFjk68MyQ4aIW7ef_2Hw-LKe3746DTqh_F-k2tojr-XGWysfNTdC1Bd1JeaOfe/s101/Rock'talT3S3. png" alt="Rock'talT3S3. png"/>Diamentowy Przekaźnik EnergiiDiamentowy przekaźnik energii obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii energetycznej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjS_FyUpqPkwNk6mjbOYdt8Rh5vnwJELVenLDhcmYffDd04kI5NfTB22OWpZATXTn9d2l8_J6ofYHwXahDYj9jqP_ass9Tl6VbVx-BxlqZfuh5StbKWRs-p11ELPSEaVyHmshSQ4EsiZgwh26AynIT7dUTnALQ1dZdrIIDYiiUJKhZGXcMRpgqRkd6q/s100/Rock'talT2S3. png" alt="Rock'talT2S3. png"/>Ulepszony StellaratorOdkrycie ulepszonego stellaratora obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii plazmowej. Koszt -0, 15% Czas -0, 3%Generator KamuflażuGenerator kamuflażu obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii szpiegowskiej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_vgazdTQi5jbQA96s-pLZvFhK6UZonmhYXpLDD1xhW1vDyn2JJR6P8IUtModcMV-H3XjsikWaNRFoDjR_PitfyvXdICHZ5LjNsk7vTAVFPjjjNkwpe2-p784DNpq4dlkRNDCVBGdFdWYJpKBVT1lAC4IsLcpR2X1C_1yGjwfaiO0pHap_y5Eqv58K/s102/MechaT2S1. png" alt="MechaT2S1. png"/>Ulepszona SI DronyUlepszona SI drony obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii szpiegowskiej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbGj2WurLz-AuNbU6_dTjLoMzB2X9wEtJaj3Tzlkmjy4c40Yud7rsp2KL7rZTedSUusOg0CdLuDB_9FmS-vuiLLB_sdYGeyropIcfhSaj5p1rs53O-RKmXezv3CnZrW7DnPT9bv5sdhsnx0Px9sDgPIbGxPxONhp53rmZ5AxUGTb125XrCI2H1wGAu/s101/Humano%20T3S1. png" alt="Humano%20T3S1. png"/>Mechanizmy NiskotemperaturoweMechanizmy niskotemperaturowe obniżają wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii szpiegowskiej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3pn3zlS_yAd40zPa3ngEnVykuoTSbK5xxk1g0FgdlTzI1SkJHh4oAx-Ng214wIaYzPBaPke-c97NwT4ZYLecSAobtIaPTWKNohV2IfOTfSqNs4iYNFJNzJbn1b1IaV9Z2sGXMBywoJ8OfkLB7SkOHSEeoc4g_zYfcw3Z6NROCy5kHuQNuUOIZLhsu/s102/MechaT3S6. png" alt="MechaT3S6. png"/>Eksperymentalna Technologia BojowaOdkrycie eksperymentalnej technologii bojowej obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas badań technologii bojowej. com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga9HpS2OfMPnS4G3CH9WxR27QXcfgaDM1c-q2xnnRgiSHP7I2bOERVTSXOilkEH44jZIRZnVKcueZglHxv7qwLtLl4eptwVXGl1fNX6zr2-M01UoHlcwR4Ha_X5IT2doHZa5WiZqopC88TK0iE2QGfnY4HOL118GSVSxumqAnSSalA5hgThNsRwUzN/s100/KaeleshT3S6. png" alt="KaeleshT3S6. png"/>Psioniczna Matryca OchronnaUlepszenie psionicznej matrycy ochronnej obniża z każdym poziomem koszty i czas badań technologii ochronnej. 1, 5Osłony RuniczneOdkrycie osłon runicznych obniża wraz z każdym poziomem koszty i czas trwania badań opancerzenia.
  • #5
  • Wzory dla Form Życia:

    Koszt budynku: Round. Inf ( koszt bazowy * współczynnik wzrostu ^ ( poziom budynku - 1) * poziom budynku)
    Zapotrzebowanie energetyczne budynku: Round. Inf ( poziom budynku * bazowy koszt energii * współczynnik wzrostu ^ poziom budynku)
    Czas budowy budynku: Round. Inf ( poziom budynku * podstawa czasu trwania * współczynnik czasu trwania ^ poziom budynku)
    Bonus budynku: Round. Inf ( poziom budynku ^ współczynnik wzrostu * wartość podstawowa) / 100
    Koszt technologii: Round. Inf ( koszt bazowy * współczynnik wzrostu ^ ( poziom technologii - 1) * poziom technologii)
    Czas badania technologii: Round. Inf ( poziom budynku * podstawa czasu trwania * współczynnik czasu trwania ^ poziom budynku)
    Bonus technologii: Round. Inf (koszt bazowy * współczynnik wzrostu ^ (poziom technologii - 1) * poziom technologii) / 100

  • #6
  • Artefakty

    Rozszerzenie dla aktualizacji form życia zostanie dodane wraz z aktualizacją artefaktów.
    Artefakty umożliwiają zdobycie wybranych przez gracza technologii innych form życia zamiast otrzymywania technologii generowanych losowo. W aktualizacji dostosowano również sposób zdobywania punktów doświadczenia dla swojej formy życia, a także wprowadzono dzienny limit wyszukiwań form życia. Poniżej wyjaśniamy wszystkie szczegóły dotyczące aktualizacji artefaktów i innych zmian.

    Czym są artefakty?

    Artefakty to waluta, którą gracze zbierają, aby w rozwoju form życia zdobywać technologie innych gatunków, które w innym przypadku można by otrzymać wyłącznie losowo. Dzięki artefaktom gracz może zatem pozyskiwać poszukiwane przez siebie technologie. com/32ROhAi. png" alt="32ROhAi. png"/>

    Jak zdobywać artefakty?

    Artefakty można znaleźć podczas misji eksploracyjnych jako kolejny możliwy rezultat misji, gdy poszukiwane są formy życia. Artefakty można znajdować w różnych ilościach, od małych znalezisk po ogromne. com/5GramNW. png" alt="5GramNW. png"/>

    Jak używać artefaktów?

    Po zebraniu wystarczającej liczby artefaktów należy wybrać pusty slot w rozwoju formy życia w celu wypełnienia go. W menu wyboru technologii dostępna będzie nowa funkcja, która pozwoli na zakup technologii w zamian za artefakty. com/ZQbnQMI. png" alt="ZQbnQMI. png"/>

    Ile artefaktów trzeba wydać na jedną technologię?

    Na zakup badania poziomu 1 trzeba wydać 200 artefaktów. Badanie na poziomie 2 kosztuje 400 artefaktów, a badanie na poziomie 3 – 600 artefaktów.

    Co dzieje się po zresetowaniu technologii form życia?

    Jeśli po zresetowaniu technologii form życia gracz chce ponownie zapewnić sobie posiadać bardzo konkretną kombinację technologii, po zresetowaniu będzie musiał ponownie zdobyć każdy slot i wydać na niego artefakty.

    Ile artefaktów może posiadać jeden gracz?

    Gracz może posiadać maksymalnie 3600 artefaktów. Po zdobyciu 3600 artefaktów liczba znalezionych artefaktów zawsze będzie wynosić 0. Regułą specjalną dla limitu 3600 jest reguła nadwyżki, która pozwala na jednorazowe przekroczenie limitu 3600 przy ostatnim znalezieniu artefaktu.

    Przykład: gracz ma 3565 artefaktów i podczas misji znajduje 500. Liczba jego artefaktów zostaje ustawiona na 4065/3600, otrzymuje zatem pełnych 500, które znalazł. Następnie zostaje zastosowana zasada mówiąca o tym, że gracz nie może już otrzymywać artefaktów, jeśli ma ich 3600 lub więcej. Ma to zapewnić pełne zaliczenie ostatniego znaleziska na konto gracza. com/qXqWt0j. png" alt="qXqWt0j. png"/>

    Zmiany dotyczące poszukiwania form życia

    Wraz z aktualizacją artefaktów nastąpi zmiana dotycząca liczby punktów doświadczenia niezbędnych do modyfikacji poziomów form życia oraz dziennej liczby misji, które można zrealizować w celu znalezienia form życia i artefaktów. W kolejnym rozdziale przedstawimy bardziej szczegółowe omówienie nadchodzących zmian.

    Jak zmieniają się punkty doświadczenia form życia i związane z nimi bonusy?

    Liczba punktów doświadczenia potrzebnych aktualnie na każdy poziom rośnie wykładniczo, dlatego po pierwszych trzech lub czterech poziomach realizowanie zmian poziomu formy życia gracza staje się bardzo czasochłonne. Aby zapewnić graczom lepsze wrażenia z rozgrywki przy znacznym wzroście, dostosowaliśmy krzywą punktów doświadczenia, dzięki czemu ze swoimi formami życia można osiągnąć znacznie więcej poziomów. Związany z tym bonus poziomu formy życia został odpowiednio dostosowany z 1% do 0, 1% za poziom. Liczba punktów doświadczenia otrzymanych za ponowne odkrycie już znalezionych form życia pozostaje bez zmian. Zdobyte już punkty doświadczenia form życia są przenoszone do nowego systemu i nie przepadają.

    Poniżej tabela z nowymi wartościami:

    Poziom docelowy

    Niezbędne doświadczenie

    Bonus w%

    1

    900

    0, 1%

    2

    1800

    0, 2%

    3

    2700

    0, 3%

    4

    3600

    0, 4%

    5

    4500

    0, 5%

    6

    5400

    0, 6%

    7

    6300

    0, 7%

    8

    7200

    0, 8%

    9

    8100

    0, 9%

    10

    9000

    1, 0%

    11

    9900

    1, 1%

    12

    10 800

    1, 2%

    13

    11 700

    1, 3%

    Wprowadzono maksymalną wartość bonusu dla poziomów form życia

    Wraz z optymalizacją punktów doświadczenia i związanych z nimi wartości bonusów nastąpi kolejna modyfikacja: zmian poziomu form życia można dokonywać maksymalnie do poziomu 100 (i tym samym osiągnąć wartość bonusu w wysokości 10%). Potem gracz nadal będzie mógł znajdować formy życia za wysoki wynik eksploracji, ale nie otrzyma już żadnych punktów doświadczenia.

    Gracze na początku aktualizacji otrzymują artefakty za już ukończone misje

    Ponieważ aktualizacja form życia jest już dostępna na niektórych serwerach i wielu graczy ukończyło niektóre misje eksploracyjne, na początku aktualizacji na tych serwerach będziemy jednorazowo rozdawać artefakty: liczba artefaktów otrzymywanych przez gracza zależy od tego, ile misji zrealizować. Za każdą zrealizowaną misję przekazywanych jest 8 artefaktów. Istnieje przy tym maksymalny limit obliczany z „liczby planet gracza * 7200”. Celem jest zapewnienie, że gracz teoretycznie może raz w pełni przebudować artefaktami każdą ze swoich planet. Każda kolejna ukończona misja nie będzie już „wynagradzana” artefaktami.

    Ograniczenie misji do poszukiwania form życia i artefaktów

    Kolejną zmianą jest to, że po aktualizacji artefaktów dziennie będzie można realizować tylko 50 misji mających na celu znalezienie form życia i artefaktów. Każdego dnia liczba Waszych misji zwiększa się o 50. Jeśli zachowacie misje na później, możecie je nadrobić. Nie jesteście więc zmuszeni do realizowania 50 misji każdego dnia.

    Reguła dla serwerów, na których aktualizacja form życia jest już aktywna:

    Ponieważ gracze wykonali już wiele misji związanych z poszukiwaniem form życia, obowiązuje reguła specjalna. Określa ona maksymalną liczbę misji na początku aktualizacji w odniesieniu do gracza, który wykonał najwięcej misji. Gracze, którzy zrealizowali już pewną liczbę misji, również otrzymają ich zaliczenie – obowiązują tu następujące zasady:

  • Gracz z największą liczbą misji na danym serwerze określi tu liczbę misji dla pozostałych graczy – np. 3000 zrealizowanych misji.
  • Każdy gracz, który zrealizował już misje, otrzyma ich zaliczenie – przykład: przed aktualizacją gracz A wykonał 200 z 3000 misji. Zostaje mu więc jeszcze 2800 misji. Ponieważ każdego dnia do liczby misji dodawanych jest 50 misji, a zdefiniowana liczba misji to (przykładowo) 3000, gracz A ma teraz do dyspozycji 3050 możliwych misji.
  • Jak zawsze czekamy na Wasze opinie dotyczące aktualizacji na forum Formy życia - Feedback lub na naszym oficjalnym kanale na Discordzie.

    Wasz Team OGame

    Odpowiedzi na pytania (I-III) 2023r.

    1. Rp. wykonaj w liczbie 1 op!. VitA 300 tys., Vit E 0. 6 Vaselini ad 200. ds. 20g dziennie. / okreslenie 1 op. to 100g?. Czy wykonac 100g czy 200g/
    1. Rp 1x po3 op 5 ml 0. 01% SOL. ATROPINI 10ML. 1×1 / Czy można wykonać 2 x 5 ml w dwóch częsciach dzieląc rp / e recepta – realizacja częściowa za pierwszym razem? /
    2. Rp Minoksidil 0, 0005, Lactosa q. s. mf pulv. no 40 d. s 1×1. Wykonaj 1 szt.. / 1szt. to 1 ryczałt czyli 20 proszków czy wykonać 40? /
    1. Można wykonać 200g jako jedno opakowanie leku i policzyć dwa ryczałty za tę ilość.
    2. Tak, można wykonać. Możliwa jest recepta częściowa (przepisano 15ml leku tj. dwa ryczałty).
    3. Można wykonać dwa ryczałty tej postaci leku.

    Czy to prawda, że Neoparine czy Clexane można już sprzedawać w punkcie aptecznym? gdzie znajdę taką informację?

    Czy można wydać drugie opakowanie na zniżkę: zinnat zawiesina 50ml -2op ds. 2x4ml przez 10dni

    Gdzie można uzyskać informację co dokładnie kontroluje Inspekcja sanitarna, inspekcja handlowa? Typu grafik sprzątania, ceny na kosmetykach przeliczone na ml itd

    Recepta insulina Novorapid ilość 6 opakowań, dawkowanie 42j. Ile można wydać na zniżkę??

    Ze względu na dawkowanie niezgodne z definicją należy wydać 2op.

    DEPAKINE CHRONOSPHERE 500 (333, 30 mg + 145, 14 mg) 10 op a 30 saszetek d. s 2 x 500 mg odpł: R Czy podane dawkowanie jest prawidłowe?

    Tak, jest poprawne. Oznacza 2x dziennie jedna saszetka.

    Roczna erp na Xalacom 12op dawkowanie 1*dz, recepta z 23. 10 pacjent przychodzi 20. 01 by rozpocząc te erp. Czy mozna wydać lek na takie dawkowanie?
    Czy można wydać 2 najmniejsze ref opakowania?

    Pacjent nie może nic otrzymać. Czas który minął nie zezwala na to. Dawkowanie jest niepoprawne,
    a biorąc pod uwagę okres przydatności po pierwszym otwarciu również nic nie można wydać.

    Czy można zrealizować e-receptę, gdy lekarz nie zapisał dawki leku, jedynie napisał Madopar, ale przy realizacji podczytuje się karta Madoparu 250 mg.
    Czy można wydać taki Madopar 250 mg, czy też najsłabszą dawkę zarejestrowaną?

    Pacjent powinien otrzymać właściwą dawkę a przetoczony przykład tego nie gwarantuje. Najlepiej by autor recepty wystawił nową, poprawną.

    Czy można wydać ze zniżką na R: Buccolam roztw. do stos. w j. ustnej (7, 5mg/1, 5ml) 1op. po 4amp. strzyk. 1, 5ml D. S. 1×1(doustnie doraźnie),
    jest jeszcze opakowanie Buccolam 5mg/1ml 1op. -strzyk

    Tak, można wydać. W tej dawce to jest jedyne opakowanie refundowane. Zapis substancji czynnej musi być zawarty w treści recepty.

    Buccolam roztw. ustne (7, 5mg/1, 5ml) 1op. po 4 amp-strzyk. 1×1(doustnie doraźnie) odpłatność R,
    potwierdzono ilość substancji czynnej Midazolam 30miligram
    Czy można wydać na R całość?

    Tak, można wydać tę ilość.

    jest jeszcze opakowanie Buccolam 5mg/1ml 1op. -strzyk

    Nebbud 0, 25mg/2ml 4op po 20amp. Czy dawkowanie: ” 2 x dz inhalacja” można uznać za poprawne? Odpłatność R

    Dawkowanie nie jest zgodne z definicją dlatego należy wydać 2 op a 20 amp.

    Xaloptic Free 50 mcg/ml, krople do oczu, wypisano 2 op. po 90 szt., dawkowanie D. 1xdz, 1xdz do obu oczu po 1 kr.,
    czy można wydać przepisaną ilość, czy potraktować dawkowanie jako błędne i zmniejszyć ilość?

    Dawkowanie jest poprawne. Pierwsza część ogólna a druga jest doprecyzowaniem.

    Czy można zrealizować że zniżka całość:

    1. Nasometin aerozol 1a140 dawek ds 2×1 przez 14 dni
    2. Nebbud 250mg/ml 1a20amp ds 2×1 przez 5dni
    3. Intrasite gel 15g – 10szt ds zmiana opatrunku co dwa dni

    1. Tak, jest to najmniejsze opakowanie refundowane.
    2. Jest to postać leku, którą można podzielić. Należy wydać ze zniżką 10 Nebulek.
    3. Można wydać. Żel jest stosowany jako całą zawartość opakowania. Opateunek= jedna tyba żelu.

    Czy można wydać ze zniżką Metex 50mg/ml roztwór do wstrzykiwań 1op. po 12 amp. -strzyk. 0, 3ml, D. 1xtydz

    Można wydać. Dawkowanie nie jest poprawne ale wypisane opakowanie jest najmniejszym refundowanym.

    Na recepcie zapisane są opatrunki Granuflex 20×20 -10 szt, dz. Zmiana opatrunku co 2 dni. Czy dawkowanie jest poprawne (czy zawiera ilość)?

    Dawkowanie poprawne. Zawiera ilość ponieważ opatrunek=1 szt.

    E-recepta Transtec 35 mg 2op po 5 plastrów daw. 1 w pon, 1 w czwartek naklejamy na skórę. Czy mogę wydać dwa najmniejsze opakowania plastrów, czy dwie sztuki

    Można wydać 2op a 5 szt. Dawkowanie jest poprawne.

    Na e-recepcie Augmentin 1g 1op 20tabl na zniżkę. Przy obecnych brakach czy moge wydać 1op po 14 na zniżkę i pół opakowania na 100%

    Tak, można ta zrealizować tę receptę. Prosze przekazać pacjentowi informację o wydaniu jednej tabl. wiecej i ilości tabl. które na zużyć.

    Na recepcie rocznej 24op Depakine chrono 500mg x 30 tabl Dawkowanie 3×1, 2+0+1, ile opakowań można wydać?

    Dawkowanie nie jest logiczne więc należy wydać 2op. 1-1-1 oznacza pierwszy zapis a drugi co innego.

    E-recepta furosemid 40mg *30tab 6opakowan uprawnienia IB D. S 2tabl. rano. czy mozna przyjąc że to codziennie rano (czyli, że jest podana czestotliwośc
    i wydać 6 opakowan bezplatnie czy też, że dawkowanie jest “niepełne”, niejednoznaczne i wydać 2 najmniejsze opakowania?

    Dawkowanie leku jest poprawne, zgodne z definicją.

    Czy przy takim zapisie na recepcie elektronicznej Rp. Nasometin aerozol do nosa, zaw. (50 µg/dawkę) – 140 dawek – 18 g 1op 50% D. 2×1 przez 25 dni
    mogę wydać opakowanie refundowane czy należy wydać pełnopłatne 60 dawek?

    Można wydać opakowanie a 140 dawek.

     Zapisano Metmin 1 op po 140 dawek, odpłatność 50%, dawkowanie 2×1 przez 10 dni.
    W tej sytuacji mamy prawo wydać najmniejsze zarejestrowane, czy najmniejsze refundowane opakowanie?

    Należy wydać 1op a 140 dawek.

    Czy jeśli na recepcie mam NaCl 0, 9% 500ml Baxter (EAN 590999042171) (wyd. na zapotrzebowanie, LZ) to mogę wydać NaCl 0, 9% 500ml Fresenius
    (wyd. na receptę białą) jako odpowiednik?

    Nie, nie można tak zrealizować. Kategoria dostępności NaCl 0, 9% 500ml Baxter (EAN 590999042171) to LZ.

  • Najczęściej zadawane pytania Haier Ac092mdera

    Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Haier Ac092mdera

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Haier Ac092mdera