Instrukcja obsługi sieci Ge Aem12ax zapewnia wyjaśnienie wszystkich funkcji sieci. Dzięki niej użytkownicy mogą z łatwością zarządzać siecią i zrozumieć jej strukturę. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje na temat konfiguracji, bezpieczeństwa i administracji sieci oraz instrukcje dotyczące instalacji i eksploatacji. Instrukcja obsługi sieci Ge Aem12ax zawiera również informacje na temat wszystkich dostępnych opcji i funkcji, które mogą być wykorzystane do tworzenia i zarządzania siecią.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja obsługi sieci Ge Aem12ax
Poniższe modele posiadają możliwość zdalnej aktualizacji optymalizującej działanie z najnowszymi kartami SIM. Aktualizacja podnosi poziom stabilności oraz poprawia ogólne działanie systemu operacyjnego w zegarku
- Garett Kids Cute 4G
- Garett Kids Twin 4G
- Garett Kids Trendy 4G
- Garett Kids Rock 4G RT
- Garett Kids Focus 4G RT
- Garett Kids Cloud 4G
Dokładną instrukcję, jak przeprowadzić zdalną aktualizację znajdziesz tutaj:INSTRUKCJA ZDALNEJ AKTUALIZACJI
AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje FunDo Pro
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Activ z naszej strony internetowej
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Sport z naszej strony internetowej
Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics
serwis@garett. pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
Garett Dział Reklamacji
ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
25-520 Kielce
14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.
Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną w formacie pdf
WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt
Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.
serwis@garett. pl
Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:
1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.
W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.
Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.
3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.
W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.
Chcesz uzyskać dostęp do instrukcji obsługi? Tutaj znajdziesz całą dokumentację Twojego urządzenia, włącznie z instrukcją obsługi i montażu. Możesz przeglądać i pobrać instrukcję obsługi oraz inne dokumenty dotyczące Twojego urządzenia.
- E-numer Zaloguj się w My Siemens...
Wyszukaj swoje urządzenie wpisując numer modelu (E-Nr)
Wpisz numer modelu (E-Nr) urządzenia. Informacje te są niezbędne do zidentyfikowania Twojego urządzenia, aby baza danych mogła skierować Cię do właściwej dokumentacji. Numer E-Nr znajduje się na tabliczce znamionowej urządzenia. Numer składa się z dwóch liter na początku, po których następuje sekwencja cyfr i liter. Siemens Nr modelu zawsze zaczynają się od dwóch liter. Na końcu znajduje się „/”, a po nim jeszcze dwie cyfry jako dwa ostatnie znaki.
Użytkownicy telefonów komórkowych: należy wykonać zdjęcie tabliczki znamionowej
Jeśli korzystasz z telefonu komórkowego, możesz kliknąć
więcej
Jak mam znaleźć moje urządzenie?Jak mogę zlokalizować tabliczkę znamionową?
Serwisowe Centrum Wsparcia
Oferujemy profesjonalne doradztwo. Dzięki nam masz pewność, że otrzymasz najlepszą opiekę.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Nasz wykwalifikowany zespół specjalistów jest do Twojej dyspozycji i odpowie na wszystkie Twoje pytania. com/pl/serwis/kontakt">Skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z nami w sprawie części zamiennych i akcesoriów
Przyjazny zespół specjalistów marki Siemens jest do Twojej dyspozycji pod numerem 42 271 5555.
Centrum Kontaktu pracuje od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00, w weekendy w godzinach 8:00 - 17:00. com/pl/sklep/wyszukaj-czesci">Wyszukaj części zamienne
Serwis marki Siemens
Odkryj nowe sposoby obsługi swojego urządzenia AGD marki Siemens dzięki Centrum Wsparcia. Internetowe Centrum Wsparcia marki Siemens oferuje szeroki zakres opcji, zapewniając przy tym najwyższy poziom obsługi.
Dowiedz się więcejInnowacja
Przełomowe technologie stają się tak intuicyjne, że zaczynają odmieniać Twój dom. Uprość swoją codzienność, inspirując się nowym sposobem życia. Innowacje marki Siemens – ciesz się przyszłością już dziś. com/pl/inspiracje/innowacja">Dowiedz się więcej
Domowe inspiracje
Poznaj fascynację miejską przestrzenią życiową, gdzie najnowsze wzornictwo łączy nowoczesność z tradycja i zaawansowaną technologią. Innowacja i wzornictwo: związek, który wciąż jest interpretowany na nowo przez wpływowych architektów. com/pl/inspiracje/wzornictwo/home-stories">Dowiedz się więcej
No products to compare.Maximum comparable products reached.